maandag 7 februari 2011

Voorlopige uitslag

De huisarts heeft de chirurg niet persoonlijk gesproken. Maar heeft wel de uitslag van de MRI.
Over de okselklieren wordt niets geschreven. We geven de algehele malaise, waarin ik en mijn lichaam ons bevinden, voorlopig de schuld van de opgezette klieren. Ik spreek met haar af dat ik het even loslaat (?) Zal lastig worden want ik ga toch steeds voelen om het juist in de gaten te houden.
De uitslag van de MRI. Volgende week dinsdag hoor ik hem officieel. (Dit moeten ze echt verbieden)
In de linkerborst de bekende tumor en nog een ander verdacht plekje. In de rechterborst niets (behalve dan de bloeduitstorting die nog steeds groter is dan de tumor. Ook dit moeten ze verbieden).
Anders dus dan de uitslag van de laatste MRI in Amersfoort, daar hadden ze naast de tumor nog twee verdachte plekken links en eentje rechts.
Ik zal je zeggen, het doet me niet zo veel. Of het op dit moment 1,2, 3, of 4 “plekjes” zijn maakt me niet uit. Een kankerzooitje is het toch. Wanneer ik weet of ik mutatiegendrager ben doet het er wel toe. Maar dat is pas 28 februari.
Uit het gesprek met de chirurg op 15 februari kan ook nog geen plan komen. Ik hoor dan als het goed is hetgeen ik nu al weet.

Ik kostte me vandaag weer een hele bak energie, maar nu ben ik weer rustig van binnen.

1 opmerking:

  1. He kanjer! Ik lees je berichten met veel medeleven! Ik vind je echt een bikkel, je komt zo sterk op me over, je gaat de confrontatie aan, zeikt af en toe lekker van je af (vooral blijven doen, lucht zo lekker op!! :)) en je spreekt vanuit je hart!! Maar bovenal is en blijft het toch K&@(*&! dat snap ik! Je bent een mooi mens! Het is misschien cliche maar ik denk aan je.....

    Veel liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen