dinsdag 12 april 2011

Trouwe volgers

Het is iets minder dan toen de spanning hoog was. Pageviewers uit Nederland, België, Duitsland, Amerika, Zwitserland, Oekraïne, Verenigde Staten, Spanje, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk, Canada, Oostenrijk, Tanzania, Denemarken, Singapore en de Antillen, bezoeken mijn weblog regelmatig. Uit enkele landen heb ik een sporadisch bezoekje. Waarschijnlijk per ongeluk. Het aantal viewers per dag neemt iets af. Eerst was het gemiddelde 60 en nu wordt er ongeveer 40 keer per dag gelezen op mijn weblog. Nederland staat op nummer 1, en daarna de Oekraïne. Daar zit dus een trouwe volger.

Dan nu een fantastisch bericht voor de trouwe volgers. Vandaag kreeg ik de uitslag van de Mammaprint – Mind Act studie. De kenmerken van de tumor zijn onderzocht en er is, ook uit dit onderzoek, uitgekomen dat ik geen chemo hoef. Een pak van mijn hart.

Volgende week heb ik een afspraak met de Internist, die me gaat vertellen of ik aan de hormoontherapie moet. En de bestraling begint over ongeveer 2 weken.

Ik schrijf nog net zo graag als toen ik te horen kreeg van de kanker.  Soms ben ik niet meer te houden. Zoveel dingen in mijn hoofd die ik graag wil opschrijven. Als je me zou vragen om het te vertellen dan zou ik stotteren en struikelen over mijn woorden.
Ik word er zenuwachtig van alsof ik te laat kom, als ik het niet snel opschrijf dan vergeet ik het misschien. Ik krijg ermee dingen op een rij. En dat bezorgt me een rustig gevoel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten