donderdag 21 april 2011

Binnenkort op Internet

Vanaf de operatie tot nu hebben we foto’s gemaakt van het herstel van het operatiegebied. Zo konden we zelf goed de verschillen zien. De plastische chirurg had veel interesse in de foto’s, zij kan haar toekomstige cliënten laten zien wat ze gemaakt heeft.
Op een usb-stickje bracht ik ze vorige week voor haar mee. Ze was er heel blij mee maar op dat moment niet in de gelegenheid om ze op de computer te zetten, die stond namelijk op een andere afdeling. Of ze het stickje op mocht sturen? Ja, dat mocht wel van ons maar we vonden het niet nodig. Ze mocht hem houden.
Ze heeft hem gestuurd. Vandaag kwam er een “gewoon” envelopje in de brievenbus geadresseerd aan mij. Er stond niet op van wie het afkomstig was, alleen het adres van het ziekenhuis. Aan de zijkant van de envelop zat een scheur, precies groot genoeg om een usb-stickje door te laten. De envelop was dus leeg.
Een of andere eikel heeft het stickje met mijn foto’s erop gejat. Ik hoop dat hij/zij zich helemaal te pletter schrikt. Gelukkig staat mijn hoofd nergens op.
En natuurlijk erg onzorgvuldig om een privacy gevoelig ding op deze manier te versturen. Heb ik morgen weer wat te klagen daar. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten