donderdag 9 juni 2011

Leuk doen.

 Het “leuks doen” wil niet lukken zoals ik bedacht had. Ik was een belangrijk ding vergeten. Dat mijn lichaam mijn grenzen aangeeft. En dat ik niet anders kan dan er naar luisteren.
Mijn hoofd wilde heel veel, wist niet waarmee te beginnen. Het enorme vrije gevoel omdat ik niet meer iedere dag verplicht naar Amsterdam hoef, wordt tegengehouden door mijn beperkingen. Dat valt tegen. In gedachten kreeg ik mijn leven eventjes voor ogen hoe ik het zou willen. Springen, dansen, ronddartelen, rennen, onder druk presteren, masseren, plannen maken, me vrij voelen……

Goed, veel bewegingsvrijheid heb ik dus nog niet en ik ben nog steeds heel erg moe. De huisarts gaf me een pilletje tegen de jeuk. De jeuk werd minder maar ik kreeg er wat bij. Duizelig, misselijk en het zweet brak me uit. Ben gestopt met die pilletjes.
Vandaag kan ik voor het eerst zeggen: ik voel me iets beter dan gisteren. Yes, vooruitgang. Dat is het enige wat ik voorlopig wil……….

Het wil trouwens niet zeggen dat ik niets leuks doe. Ik kook heel erg leuk de afgelopen drie dagen. Ik ben naar een leuke verjaardag geweest van een hele leuke vriendin. Heb leuke gesprekken met oude bekenden. En ga dit weekend echt heel leuk doen in Friesland. 

1 opmerking:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen